Gå til innhold
Arkivverket

[#70685] Hvordan finne August Borgersen som ble far i Christiania i 1884 ?


Gjest Annabeth Dehli
 Del

Recommended Posts

Gjest Annabeth Dehli

Kan noen hjelpe meg med å finne ut hvor August Borgersen kom fra og hvem han var? Han var far til Ragnhild Augusta som ble født 13.juni 1884 og døpt i Uranienborg kirke, Christiania 13.juli samme år.Det ser ut som om både han og barnemoren bodde i Kirkeveien 55, da barnet ble født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annabeth Dehli

Jeg har funnet han i Skjeberg tidligere, og tenkte det var han. Men han er gift i 1875 og fremdeles sammen med kona Bolette i 1900. Da han blir far i 1884 står det at han er ugift. Kan det likevel være han ?Mvh Annabeth Dehli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Eneste August Borgersen i ca alder finner du her i 1900-Tellingen: LenkeKan det være en feilføring at han var ugift i 1884?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her er August med hustru i 1875, LenkePussig at han skal være ført som ugift ved datter f. 1884. Finner ingen andre brukbare kandidater. Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annabeth Dehli

Ja, det er Ragnhild. Jeg vet alt om henne, men hvordan kan jeg vite at August Borgersen fra Skjeberg er faren ? Jeg tenkte at siden det sto ugift da hun ble født så var det kanskje ikke han som var faren likevel. Har noen et forslag på hvordan få bekreftet at dette er riktig far ?Mvh Annabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.