Gå til innhold
Arkivverket

[#70686] Magna Helene Haldorsdatter


Gjest Inger-Marie Næsset
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger-Marie Næsset

Er det noen som kan komme med tips om hvor og når foreldrene til Magna Helene giftet seg. Finner dem ingen steder.Magna Helene står som nr. 2LenkeMvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Kun fra FS.Må sjekkes!Søsken av Gina:Peder,døpt 5 feb 1854: [url="http://www.familysearch.org/eng/search/igi/individual_record.asp?recid=500036799093&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=&juris2=&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>LenkeJens,døpt 20 mars 1856: LenkeAnders,døpt 6 juni 1858: LenkeHalvor,omkring 9 des 1860: LenkeHelene Marie,født 26 jan 1865: LenkeHans,døpt 21 april 1867: LenkeGullik,20 feb 1870: LenkeMartinus,født 4 feb 1873:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Nå lurer jeg veldig på hvordan Haldor kan gifte seg i 1890 og stå oppført som ungkar når sønnen Gustav blir født i Hem/Lardal i 1891?Dette blir merkelig. Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Nå lurer jeg veldig på hvordan Haldor kan gifte seg i 1890 og stå oppført som ungkar når sønnen Gustav blir født i Hem/Lardal i 1891?Dette blir merkelig. Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Denne Haldor Hansen fikk Hans Gustav med Grete Lovise Larsdatter,ser jeg av dåpen(uekte barn): Men det er pussig at han står som ungkar,hvis dette er 'din' mann ,som ble gift med Gina Gulliksdatter 26 des 1890. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Presten har kanskje rota med opplysningene om Haldor Hansen ved innføringen av dåpen til sønnen Hans Gustav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.