Gå til innhold
Arkivverket

[#70691] Slekt fra Hurdal


Gjest Mona Thomassen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Myhre

Jada, Martinus og Gina Oline gift 28/12-1885 Hurdal. Hun er f. 29/10-1860 Gulliksrud og døpt 2/12-1860. Foreldre: Ole Gulliksen og Berthe Marie Olsdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Hei Hans. Jeg kan ikke finne noen kirkebok med viede i 1885 fra Hurdal. Stemmer det eller er det jeg som ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Thomassen

Det stemmer så langt men føre det er det ganske så blankt. Martinus og Gina er mine tipp tipp oldeforeldre, jeg har fått navna på Martinus sine foreldre og Gina sine foreldre og besteforeldre , men Gina sin bestemor tror jeg kommer fra Danmark og da står jeg fast. Men kunne også selvfølgelig vært interessant å få vite om etterkommere av disse. Jeg selv er født og opvokst på Lørenskog. Hilsen fra Mona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Mona Thomassen

Hei!Da er jeg på banen igjen og har ikke kommet lenger enn at jeg vet foreldrene til Martinus var Andreas Nielsen født ca 1822 husmann i Hurdal , mulig under Gullordeie og Marie Larsdatter fra Sverige? Takk til Berit. Mvh Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Nedrud

Alle kirkebok-innførslene som er referert her og folketellingene viser Biri i Oppland og ikke Hurdal i Akershus. Skal du lete etter foreldrene til Andreas Nilsen må du lete i Biri.mvh Rune Nedrud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Hei Mona, Martinus Andreassen er født 2/12-1850 døpt 5/1.1851 Øvre Gullordeie, Biri. Foreldre: Andreas Nielsen og Maria Larsdatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.