Gå til innhold
Arkivverket

[#70695] Det hanseatiske Museums Skrifter. Nr. 5


Gjest Odd Einar Tømmerås
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Einar Tømmerås

Gis bort gratis , men porto må betales !Det hanseatiske Museums Skrifter. Nr.5Det hanseatiske Museums Manuskriptsamlingved Dr. Christian Koren Wibweg ---Museets direktørutgitt AS John Griegs Boktrykkeri , Bergen ant. 1926Inneholder :Det norske Kontors arkivKontorske grundebeve og andre eiendomspapirerKontorske dokumenter vedkommende Bryggens enkelte gaardeDokumenter av forskjellig art kontoret uvedkommendeM.A.O. rett og slett en oversikt over hva som fantes i1926 over skriftlige kilder om Det Norske Kontor.Kun for meg kjente navn trenger å svare pga en mannspersonher på bruket har lurt meg for over 300 kr. i portoDu finner personen under tema Bøker gis bort og han fikket større bokverk fri og franko , tydeligvis.hilsen Odd Einar Tømmerås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Odd Einar,Jeg ønsker å ta i mot tilbudet. Postboks 54 Sandviken, 5812 Bergen. Jeg kan sende deg frimerker på forhånd, om du vil. mail affi alfakrøll online dot noMvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Einar Tømmerås

Kjære fru Mæland !Pga din entusiastiske væremåte og hjelpsomhet for de flesteskal du selvfølgelig ikke betale noe ! Minner deg på om atdette kun er en oversikt -- ikke de aktuelle skriblerier--fra Bergen.Boken sendes i løpet av uken.hilsen Odd Einar Tømmerås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Tusen hjertelig takk, Odd Einar,Mvh fru Mæland (ikke ofte jeg titulleres med fru, eg. en adelig tittel, vel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.