Gå til innhold
Arkivverket

[#70710] Tyding kirkebok, Ane Larsdatter, Nordreisa


Gjest Inger Pettersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Pettersen

Er det noen som ka hjelpe? Hva er navnet på Anes foreldre? Tror jeg klarer å tyde Lars Johannessen. Men hvem er moren?Ane Larsdatters dåp? høyre side, venstre rad.Kildeinformasjon: Troms fylke, Skjervøy, Ministerialbok nr. 1 (1748-1780), Fødte og døpte 1772, side 54. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9728&idx_id=9728&uid=ny&idx_side=-56>LenkePermanent bildelenke: Lenke Ane Larsdatter f 1772 på Tømmernes, Nordreisa gift med Petrus (Peder) Abrahamsen f.1778 i Pajala, Sverige.Vet noen når de giftet seg? Jeg har søkt i kirkeboken for Skjervøy 1782 - 1798, men kan ikke finne dem. Sønnen Johannes døpt;Kildeinformasjon: Troms fylke, Skjervøy, Ministerialbok nr. 2 (1781-1817), Fødte og døpte 1809, side 386-387. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Denne gangen var du heldig siden morens navn står.1. påskedag. Lars Johanesens barn av Rejsen? N: Ane......Moderen Elen Pedersdt. Introd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Pettersen

Hei Berit og Anne!Tusen takk for hjelpen. (Tror nok jeg trenger mer hjelp etterhvert til å tyde flere Reisaværinger:-)) Mvh Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Pettersen

Det kan det nok være, ja. Fra samme distrikt er jeg også på jakt etter foreldrene til Jens Knutsen f ca 1755 og Anna Mikkelsdatter f ca 1765, viet 20.08.1788 Skjervøy.Anna Mikkelsdatter??Kildeinformasjon: Troms fylke, Skjervøy, Ministerialbok nr. 1 (1748-1780), Fødte og døpte 1760, side 27. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9729&idx_id=9729&uid=ny&idx_side=-29>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.