Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Målfrid T. Larsen

[#70724] fødestad

Recommended Posts

Guest Målfrid T. Larsen

Jeg har leitet lenge etter dåp til Johan Marentius Reitan. Han var gift i Drammen med Magnhild Stablum, 1933. Men hvor var han født ?. Stjørdal - Levanger, var stikkord, men finner ham ikke. Noen som kan hjelpe? Johan var f. 19. nov. 1895. Mvh M. Larsen.

Guest Ragnar Halvorsen

En mulig kandidat:Lenkemvh Ragnar Halvorsen

Guest Ketil Harbek

Og her er en annen: LenkeMarentius mangler, men sjekk kirkeboken på disse to og se om det klaffer.

Guest Anne Tonby

Ved vielsen står det at han er født i Børsa Lenke

Guest Kjellaug R. Petit

Faren heter Bernt Trondsen Reitan, da må det være denne familien, men han er ikke gift: Lenke

Guest Kjellaug R. Petit

Kan det da være denne? Lenke

Guest Kjellaug R. Petit

Dette er den samme som Ketil fant ser jeg!

Guest Målfrid T. Larsen

Tusen takk til alle. Men hvordan leiter dere ? Her er åpenbart en fremgangsmåte som jeg ikke kjenner til. Går det an å lete på navn. Mvh M.Larsen

Guest Kjellaug R. Petit

I de digitale databasene kan du lete på navn, men det er en idé å skrive 'navn byrjar på vis' - for det er jo så mange forkjellige variasjoner av navn. I kirkebøkene må du nok leite opp navna selv. Jeg fant moren ved å sjekke fra 1896 til 1900.Ellers kan du bruke FS og så sjekke kirkebok etterpå, men det er ikke alltid du finner dem der da.[url="http://www.familysearch.org/eng/Search/frameset_search.asp>LenkeBetasiden:

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.