Gå til innhold
Arkivverket

[#70724] fødestad


Gjest Målfrid T. Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Målfrid T. Larsen

Jeg har leitet lenge etter dåp til Johan Marentius Reitan. Han var gift i Drammen med Magnhild Stablum, 1933. Men hvor var han født ?. Stjørdal - Levanger, var stikkord, men finner ham ikke. Noen som kan hjelpe? Johan var f. 19. nov. 1895. Mvh M. Larsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Målfrid T. Larsen

Tusen takk til alle. Men hvordan leiter dere ? Her er åpenbart en fremgangsmåte som jeg ikke kjenner til. Går det an å lete på navn. Mvh M.Larsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

I de digitale databasene kan du lete på navn, men det er en idé å skrive 'navn byrjar på vis' - for det er jo så mange forkjellige variasjoner av navn. I kirkebøkene må du nok leite opp navna selv. Jeg fant moren ved å sjekke fra 1896 til 1900.Ellers kan du bruke FS og så sjekke kirkebok etterpå, men det er ikke alltid du finner dem der da.[url="http://www.familysearch.org/eng/Search/frameset_search.asp>LenkeBetasiden:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.