Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Johan R. Sjöberg

[#70781] Alfred Teodor Gustaf Hauge

Recommended Posts

Gjest Johan R. Sjöberg

Hei,Er det noen som hvet noe om etterslekten til:Alfred Teodor Gustaf Hauge, født 15.6.1843, død i mai 1887 på Vang i Rygge i Østfold, grosshandler i Christiania, gift 20.12.1881 i Stockholm med Hedvig Elisabet Ulrika Karlström, av svensk adel, født 2.3.1860 i Kållandsö, Sverige, død 13.5.1888 i Christiania.Dette ifølge Svenska adelns ättartavlor av Gustaf Elgenstierna. Jeg tar høyde for at hr Hauges fornavn kan være feilstavet ('forsvensket').Er det noen som hvet noe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Nå har jeg lett gjennom både ministerial- og klokkerboka uten å finne noe dødsfall i Rygge i 1887.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Din mann? Finner en kjøpmand Alfred Hauge,gift ,født 1843 i Kristiania, i Drammensveien 5 i Kristiania i 1875. Gift med Nelly,født 1845,Dublin: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Dåpen til sønnen Olaf i 1870(nr 219): Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Fra fS: Vielsen mellom Alfred Theodor Gustav Hauge og Ellen Letitia Read. Marriage: 18 FEB 1869 All Souls, Saint Marylebone, London, England : Lenke Isles&frompage=99

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johan R. Sjöberg

Tusen takk, jeg lurer dog på, hva som skjedde med Hauge etter ekteskapet med HEU Karlström.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.