Gå til innhold
Arkivverket

[#70814] Kan noen hjelpe meg å tyde?


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Kan noen være så grei å hjelpe meg med å tyde navnene på fadderne? Det er nest-nederste. LenkeMed vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Hvis det er nest nederse barn på siden du mener(Jeanette Christine født 01.0.18171 og døpt 14.05.1871), så er det disse som er fadderne ut fra slik jeg tolker det: Albert Hansen Sørarnø, Edvard Johnsen ibid(samme sted), Margrethe Christiansdatter ibid, Anne Arentsdatter ibid, Dorthea Nilsdatter ibid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Hvis det er nest nederste på 1870(Jens Antonia født 21.08.1870 og døpt 06.11.1870) du mener så blir det litt verre å tolke, men jeg forsøker meg med hans faddere: Christen Didrich Hansen Inndyr, Christine Monsdatter ibid, Christoffer(??) Ellingsen(??) Fleinvær, Bendigt(??) Ellingsen Me??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Hvis det er nest nederste på 1870(Jens Antonia født 21.08.1870 og døpt 06.11.1870) du mener så blir det litt verre å tolke, men jeg forsøker meg med hans faddere: Christen Didrich Hansen Inndyr, Christine Monsdatter ibid, Christoffer(??) Ellingsen(??) Fleinvær, Bendigt(??) Ellingsen Me??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Jens Antoni skulle det selvfølgelig være, og det snek seg inn en a der som ikke skulle være der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hjertelig takk skal du ha, Anne Lise! Ja, det er Jonette Christine Olea, født 1.1.1871 som jeg søker! Faren skal være Anton Johansen.Mvh.Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.