Gå til innhold
Arkivverket

[#70854] Peter Olsen Madsø, til USA i 1888.


Gjest Ørjan Kvaløy
 Del

Recommended Posts

Gjest Ørjan Kvaløy

Er det f.eks. nokon med tilgang på US census, som kan hjelpe meg med denne nøtta? Han skulle vel vera registrert allereie i 1890. Kor var han i 1900, 1910 osv.ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Dette kan være en mulighet i 1900:Peter Olson Home in 1900: Wood Lake, Burnett, Wisconsin Age: 61 Birth Date: Jan 1839 Birthplace: Norway Race: White Ethnicity: American Gender: Male Immigration Year: 1888 Relationship to Head of House: Head Father's Birthplace: Norway Mother's Birthplace: Norway Marital Status: Widowed Residence : Wood Lake Town, Burnett, Wisconsin Occupation: View on Image Neighbors: View others on page Household Members: Name Age Peter Olson 61 Ella S Olson 22Jeg finner han ikke i noen senere folketellinger, ei heller som Peter Olsen.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Mange takk Anne! Ja, vi har nok riktig person her. Fødselsdato stemmer godt, og han var enkemann. Dessutan er det vel dottera som bur i lag med ham, Elisine (Ella). Grunnen til at han ikkje finst i seinare folketeljingar, er vel at han truleg døydde før 1910. Kva med 1890? Var det folketeljing da?Står det ikkje noko om yrke? Peter Olson levde enno i 1905, for da vart han fotografert i lag med borna i Minneapolis. (Sjå lenken i første innlegg)Kanskje finner vi noko om Ella Olson?Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Fødselsdato på Ellerine/Ella? Stemmer det?1900 United States Federal CensusName: Ella S Olson Home in 1900: Wood Lake, Burnett, Wisconsin Age: 22 Birth Date: Feb 1878 Birthplace: Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Ja, hun var født den 13.02.1878, døpt Elisine. Ella S må vel vera Ella Sine, eller noko i den dur.Dåpen: Lenke(Nr. 9 nederst)ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Noko i FT1890? Har søkt etter dødsfall på Peter Olson i FamyliSearch og SSD, men utan resultat.Finst Ella i FT 1910? Ho er kanskje gift da?ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Problemet er vel at de i 1900 bor i Wsiconsin. Der er de ikke så mye å hente på Family Search. Hvorvidt det var folketelling i 190 vet jeg ikke, men det er ingen utlagt på Family Search. Noen har dem i 1895 og 1905, men jeg har ikke funnet peter Olsen/Olson på noen av dem. Dødsfall så tidlig er det vel bare Minneosta som har og de starter vel rundt 1908.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Takk Hanne og Anne! Ja, det er nok ei vanskeleg nøtt dette. Finner kanskje ikkje noko dødsfall på Peter, om ein ikkje leiter lokalt. Finn ikkje Wood Lake i Burnett, Wisconsin. Eg har eit rimeleg godt kart over staten. Det må vera ein veldig liten plass. Webb Lake er med, og der er det ifølgje kartet, 10 innbyggjarar! Elles er det ikkje mange steinkast frå Burnett til Minneapolis, kor den andre dottera budde.ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Har leita gjennom denne nettsida: http://www.rootsweb.ancestry.com/~wiburnet/Her finn vi blant anna Wood Lake Cemetery register over alle andre kyrkjegardar i Burnett County. Peter Olson er ikkje gravlagt der. Han er heller ikkje registrert død i Burnett før 1907. Det betyr vel kanskje at han har reist til dottera i Minneapolis på sine eldre dagar, og at han truleg er død der ein gong mellom 1905-1910.ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.