Gå til innhold
Arkivverket

[#70866] Amerikanar på Norgesbesøk (Bergen) leitar etter slekt.


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg har forsøkt å finna ut av eit spørsmål som står i BT idag (trur du er så oppteken av Joni Mitchell at du ikkje har tid til å lesa avisa Arnfrid :-))) der ein amerikanar som er i Bergen no, ynskjer kontakt med slektningar.Eg har ikkje lest det sjølv, berre fått det referert pr.tlf. frå mamma i Bergen.Far hans heitte Karl Martin Monsen, medan faren hans igjen heitte John og kona Martha, trur det må vera denne familien, sjølv om far her er kalla Ernst: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=33&filnamn=f01247&gardpostnr=81&personpostnr=858&merk=858#ovre>LenkeHer er dåpen til det som må vera far til Karl(sjølv om det står at han døydde før dåpen vart bekrefta i kyrkja, det er nok feil)? som er i Bergen no.Og her er giftarmålet til Ernst Johan (John) Monsen og kona Martha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Det er jo ikke lett når det bare er -sen-navn, men vi får vel lanskje starte med gravminnene, men da bør vi vel ha f.datoene. Deretter Adressebøeken, som vi nå har for Bergen 1920, 1924, 1942 og 1958.Jeg har gått over til eavis permanent, men grunnet de nye nettsidene til BT i dag, var 'min side' ute av drifte, men skal lese det når de er oppe og går igjen.Takk for mail, Mariann!Hører du noe fra USA etter at jeg har resit til Etne i morgen kan du sende meg en SMS 92 09 55 72.Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

en kandidat til Ernst f 1894 Navn Ernst Monsen Født dato 0310 1894 Død dato 2401 1967 Felt E Rad 3 Gravnr 16 Gravplass Gravdalspollen Fylke/Kommune Hordaland/BergenMen, da dette er utenfor Bergen i 1967, er det kanskje lurest å be om et skifte, hvis det finnes. Selvsagt kan man finne vielsen, men det blir jo litt av en jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Godmorgon og takk til deg Arnfrid :-))Eg hadde tenkt å gjera dette som du har gjort, men eg 'fann' fyrst feil familie, avdi eg berre hadde fått det pr.tlf.Så ringde eg tilbake til mamma igår kveld, og når eg fekk ettersøkninga nedskriven var det eg såg at det måtte vera feil. Difor 'måtte' eg berre finna dei, men etter det var eg så trøytt at eg orka ikkje meir :-/OK, skal no prøva litt til på dette.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Av og til veldig heldig :-)) klikka opp 1924 på fødte der dukka son til Ernst Johan (som var son til Ernst Johan d.e.) opp f. 1923, men registrert i f.reg. 1924.Her er grava(hugs dobbelklikk): LenkeLagar eit tema til Yngve (dersom han ikkje har ferie), og ber om oppslag på skifte.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.