Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Randi Hagen

[#70898] Stange: Johannes Nielsen f. 1790 d. mellom 1836-65 (finner ikke dødsfallet)

Recommended Posts

Guest Randi Hagen

Jeg finner ikke dødsfallet til Johannes Nielsen dpt. 15.08.1790 Stange (foreldre Niels Olsen og Ales, Nøklebye). Ved FT1801 var familien husmannsfolk under Hoff i Stange, han var da 11 år gammel. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=14&filnamn=f1801&gardpostnr=8561&personpostnr=116874&merk=116874#ovre>LenkeJeg finner ikke konfirmasjonen hans.'Johanes Nielsen' giftet seg 15.04.1815 i Stange kirke med Mari Jonsdatter.

Guest Hans Myhre

Konfirmasjonen er vel her: NR. 34, Lenke

Guest Randi Hagen

Takk for lenke til konfirmasjonen, Hans!Er veldig interessert i å finne dødfallet for å kunne bekrefte identiteten til Johannes. Har arbeidet meg systematisk gjennom kirkebøkene uten å finne det.Har historielaget databaser som det kan gjøres oppslag i? Har du noe tips om andre kilder jeg kan bruke for å finne disse husmannsfamiliene fra rundt 1750-1800 i Stange?

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.