Gå til innhold
Arkivverket

[#70898] Stange: Johannes Nielsen f. 1790 d. mellom 1836-65 (finner ikke dødsfallet)


Gjest Randi Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Randi Hagen

Jeg finner ikke dødsfallet til Johannes Nielsen dpt. 15.08.1790 Stange (foreldre Niels Olsen og Ales, Nøklebye). Ved FT1801 var familien husmannsfolk under Hoff i Stange, han var da 11 år gammel. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=14&filnamn=f1801&gardpostnr=8561&personpostnr=116874&merk=116874#ovre>LenkeJeg finner ikke konfirmasjonen hans.'Johanes Nielsen' giftet seg 15.04.1815 i Stange kirke med Mari Jonsdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Hagen

Takk for lenke til konfirmasjonen, Hans!Er veldig interessert i å finne dødfallet for å kunne bekrefte identiteten til Johannes. Har arbeidet meg systematisk gjennom kirkebøkene uten å finne det.Har historielaget databaser som det kan gjøres oppslag i? Har du noe tips om andre kilder jeg kan bruke for å finne disse husmannsfamiliene fra rundt 1750-1800 i Stange?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.