Gå til innhold
Arkivverket

[#70955] Etterkommere etter Ole Arnesen Langledet og hustru Anne Larsdatter (Sjåk)


Gjest Øyvind Leirset
 Del

Recommended Posts

Gjest Øyvind Leirset

Jeg søker opplysninger om etterkommere til Ole Arnesen Langledet og hustru Anne Larsdatter. I 1796 fikk de en sønn Arne, født i Sjåk (døpt 17.04.1796). Arne giftet seg med Anne Hansdatter Skamser, Lom,(døpt 25.12 1798) flyttet til Verdal og ble der kalt Arnt Langdal. Jeg har opplysninger om etterkommerne til Arne (Arnt Langdal) og Anne Hansdatter Skamser, men mangler opplysninger om resten av slekten til Ole Arnesen Langledet og hustru Anne Larsdatter (Sjåk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Ole Arnesen Lund og Anne Larsdatter Qvale giftet seg i 1787:Kirkeboken: : [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9241&idx_id=9241&uid=ny&idx_side=-210>LenkeOle Arnesen i 1801,på Langledet: Lenke(Ser ut til at det må være feil aldre i folketellingen. Ingebrigt,12, og Anne,10 år,har jeg ikke funnet noen dåp på)Søsken av 'din'Arne (Arnt Langdal):Anne,født 1787: LenkeFinner en Anne Olsdatter Langledet som døde i 1792,5 år gammel: LenkeKirkeboken: LenkeIngebrigt,1789: LenkeDenne Ingebrigt har jeg ikke greid å finne dåpen til. Lars,1790: LenkeKirkeboken(nederst , høyre side): Lenke Lars,1793: LenkeKirkeboken,høyre side: Lenke Ole,1799: LenkeKirkeboken(nr 46,venstre side)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.