Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Signe Marie Solheim

[#71021] Helene Hansen f ca 1838. Bodde i Bergen - hvem var hun?

Recommended Posts

Jeg lurer på hvem denne damen var, og her er sporene jeg har funnet så langt: Hun fikk en sønn med Niels Jakobsen i 1861 [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=dp12011816&gardpostnr=33411&personpostnr=100207&merk=100207#ovre>Lenke Hun fikk en sønn med Jacob Carl Fredrik Benake Mowinckel i 1868: Lenke Her er Helene og begge sønnene i 1875: Lenke Jeg finner henne ikke i 1885, men her er hun med sønnen Jacob Fredrik Mowinckel i 1891: Lenke Og her er hun i 1900 med en sønnesønn (han er en av sønnene til Niels) LenkeVet ikke om dette kan være Helene i 1865? Lenke Og dette er kanskje sønnen Niels i 1865, som pleisønn i denne familien:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange av lenkene ble feil, ser jeg. Her er dåpen for barn nr 2 i 1868: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er Helene og sønnene i 1875: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er Helene og sønne Jacob Fredrik i 1891: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du ha Arnfrid! Jeg har ikke kommet så mye lengre likevel, men har ikke gitt opp : ) Mvh Signe Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørg Hukkelberg

Ser av FT at denne Helene skalvære født 1838 i Bergen. Fant denne:Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.