Gå til innhold
Arkivverket

[#71024] Vaagan i Lofoten


Gjest Svein Edvardsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Svein Edvardsen

HeiRasmus Arentsen og Dorothea Johannesdatter var i FT 1865 på Vaagan. Der er det notert at de hadde tre døtre. Noen som kjenner tl feler barn samt etterslekten til denne familien.Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

De hadde også,ifølge FS, en sønn som het Arnt Johan,født 21 sept 1836.Han døde 2 mars 1908 Hawk Creek Twp, Renville, Minnesota : Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum
Gjest Ann-Mary Engum

Legger inn tellingen 1865;Haversand i Vågan.3 døtre,Laura,: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=4&filnamn=f61865&gardpostnr=285&personpostnr=2006&merk=2006#ovre>LenkeRasmus og Dorothea fikk datteren Ida Christine Heltzen ,født 9 des 1843: Lenke Og datteren Laura,født 14 juni 1846: LenkeFant en slektsbase der denne familien er med(Går ikke god for innholdet!):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Her kan være en annen link for familie Lenke Rasmus, f. 1800 (lærer i Kirkevåg i Vågan), G.m. Dorthea Johannesd. fra 63 Sund),

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Edvardsen

HeiJeg takker så meget.Jeg har vel funnet noe lignende, men jeg savner etterslekten til disse personenen. Maren Hind havnet i Overhallen og som Ann-Mary fant ut så emigrerte Arnt, men resten kjenner jeg ikke etterslekten.Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Datteren Julie ,25 år i 1865(se telling i innlegg 9)Født omkring 1841?I 1900 tellingen finner jeg en som heter Julie Arntsen,ugift spinderske,født 1842,Vågan.Bor på Holanshavn : Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.