Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Egil Russøy

[#71031] Skifte Voss 1788-1800.

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Nils Nilsen Berge dør på garden Berge på Oppheim i Voss 1798. Skifte: A.c.8b 1788-1800 214a,336b.Eg lurer på om det står noko om verdiar i skifte, spesielt om det er nemnd kva bygg som stod på garden og andre større verdigjenstandar.mvh Egil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Her er de første linjene i skiftet:

bilete7295.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Egil Russøy

Takk for oversikta, det var interessant. Ser ut som det har gått litt i surr for han som har ført pennen, for enka har fått feil namn i innleiinga. Ho heitte ikkje Anna Nielsdtr, men Anna Wikingsdtr. Ikkje alt er like lett å tyde, men det ser i alle fall ut som om at etter at kreditorane har fått sitt (ser ut som om to av barna også var blant kreditorane), så har resten blitt delt der enka har fått halvparten, og resten delt mellom barna, der gutane har fått dobbelt så mykje som jentene. Det var vel normal standard. Ser også ut som om kvar av ungane vart sikra kvar sin ølkagge, og det kunne vel komme godt med.Eg har vanskar med å finne noko byggningar i dette. Ser ut som om enka har fått tildelt dei største verdigjenstandane, men eg har vanskar med å tyde desse. Nokon som kan klare å tyde dei mest verdifulle gjenstandane ho fekk? (side 2, venstre kolonne, litt før midten på sida, mest tydeleg er tallet 114, som då viser til hennar andel av buet).Det vil også være interessant kva dottera Anna fekk ut av buet. Ho står oppført i høgre kolonne som nr. 16 (der flekken er). Nokon som klarer å tyde kva ho fekk?Takknemleg for hjelpmvh Egil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.