Gå til innhold
Arkivverket

[#71072] Alfred Emil Horgen - Fredrikstad


Gjest Jostein Bø
 Del

Recommended Posts

Gjest Jostein Bø

Freistar finna Anders Emil Horgen. Ilfg. amerikansk slekt skal han vera fødd i 1858 i Fredrikstad. Faren skal ha vore lensmann. Eg finn ingen som høver i kyrkjeboka for Fredrikstad, men om det er rett at faren var lensmann er det vel helst ute i landdistriktet. Men eg finn ein Anders Emil fødd 27.1.62 i Fredrikstad. Og om eg ikkje tyder feil står faren oppført som lensmann Petter Wilhelm Arnesen. Kan dette vera den same? Uekte son som seinare har endra namn?Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Legger inn lenke til dåpen, nr 47.Kildeinformasjon: Østfold fylke, Fredrikstad, Ministerialbok nr. 6 (1857-1878), Fødte og døpte 1862, side 36. Permanent sidelenke: LenkeJeg får det til at det står smedsvend på faren Petter Wilhelm.mvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Bø

Ja Kirsti det ser ut til å vera samme som eg fann, men smedsvenn e jo langt frå lensmann og det skal vera sikre opplysningar om at faren te Anders Emil var lensmann, så då e vi kanskje på villspor. Etterkomarane er og nesten heilt sikre på at han var fødd i 1858 og han fekk ei dotter i Amerika i november 1899Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Her er dåpen 28 nov 1858.Kildeinformasjon: Østfold fylke, Tune, Ministerialbok nr. 12 (1856-1859), Fødte og døpte 1858, side 99. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Bø

Jammen der står det at faren var underlensmann og mora var av Horgen. Tenkje du har funne dei rette eg Kirsti. Var jo ofte slik før i tida at lensmannsembedet gjekk i arv frå far te son. Tusen takk skal du ha!!Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.