Gå til innhold
Arkivverket

[#71081] Buskerud fylke, Norderhov, Ministerialbok nr. 15 (1875-1884) Konfirmerte s 250


Gjest Rune Aalberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristian Hunskaar

Dersom du ser øverst til venstre på s. 251, ser du gjennomslaget av tallet 250, så sida eksisterer! Årsaken til at den mangler på nett, er at den mangler på mikrofilmen som det er skannet fra.Jeg tror denne mangelen er notert fra før, men jeg skal undersøke for sikkerhets skyld i morgen. Takk skal du uansett ha for tipset!Om du oppdager liknende tilfeller, er det fint om du melder fra om det i forum for skanna kirkebøker. I brukerforumet er det fort gjort at denne typen meldinger går oss hus forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Aalberg

Ah. Beklager. Skal passe på neste gang. :-)Forsøkte å søke på dette temaet, men dersom jeg var på feil område...Håper at det er på side 250, dersom den dukker opp, jeg kan finne opplysningen jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Mangelen var fanget opp ved indeksering. Jeg må nok likevel skuffe deg med at det vil ta litt tid før vi får på plass denne og andre sider som mangler. Det skyldes særlig et teknisk problem vi har, samt at bøkene det gjelder, må inn til skanning. Inntil videre er det mulig å henvende seg til Statsarkivet Kongsberg (i dette tilfellet) og be om et oppslag i originalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.