Gå til innhold
Arkivverket

[#71095] Ny e-mail gir problemer med eldre temaer


Gjest Cathrin Jegersberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Cathrin Jegersberg

Vet ikke om dette er riktig forum å spørre på, men jeg har skiftet e-postadresse og får ikke melding når det skjer noe på mine eldre temaer.Kan det gjøres noe med dette?Mvh. Cathrin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Temaet ditt er flyttet til Arkivforumet hvor staben i Digitalarkivet leser og svarer på spørsmål. I Brukarforumet får dere stort sett holde på med diskusjoner brukerne imellom.Ved skifte av e-postadresse må alle temaer du har startet med den gamle adressen, få den nye e-postadressen. Denne endringen må skje manuelt og det er vi som må gjøre det. Hvis det er noen få temaer det er snakk om, så kan vi gjøre det. Send en e-post til digitalarkivet@arkivverket.no med temanr hvor du vil ha endret e-postadressen din.Vi kan også gjøre sånn at den gamle korgen din, med debatter du har laget og skrevet innlegg i, ble din nye. Men nå ser det ut til at du har vært aktiv en stund med den nye adressen og jeg er litt usikker på hvordan vi skal gi deg den gamle korgen, uten at vi overskriver den nye. Så hvis du ønsker den gamle korgen tilgjengelig, så vil jeg anbefale at du venter til Jan Oldervoll er tilbake fra ferie, så ser vi hva han kan få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathrin Jegersberg

Tusen takk for raskt svar. Jeg venter til Jan Oldervoll er tilbake, for jeg vil gjerne beholde den gamla korgenMvh. Cathrin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Cathrin Jegersberg

Jeg tar opp denne tråden igjen, da jeg går ut ifra at ferien er over nå.Er det mulig å få alle mine gamle temaer over i den nye korga, da jeg har skiftet e-postadr.?Viser til svar nr.2Mvh. Cathrin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.