Gå til innhold
Arkivverket

[#71099] Sjukdom = D i folketellingene


Gjest Signe Marie Solheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Signe Marie Solheim

Hva betyr det? Jeg finner det ikke under forkortelser. Denne jenta er 'd' i alle tellingene. Kan det være døv? (Hun finnes seinere i Bergen). Mvh Signe Marie Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Hei, Bjørn : ) Nei, eg er ikkje i slekt med henne. Men eg trur eg er i slekt med mannen hennar, Lars Larsen. FT 1900: Lenke Her er det han som er oppført som 'D', men det kan vere feilnotering. Eg har ikkje heilt klart å finne ut om denne Lars Larsen er identisk med Lars Andreas Larsen f 11.okt 1850 på Lille Damsgård, sønn av Andreas Larsen og Berthe Marie Kristoffersdatter. For eg klarer ikkje å finne giftermålet til Lars og Henriette. Men kan hende du har svaret? Helsing Signe Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Det er ikkje så underleg om to døve gifta seg. Og at han var skomakar, høver godt til at han var døv. Eg vil då tru at dei har funne kvar andre på ein døveskule, mogeleg i Trondheim, og gifta seg der før dei flutte til Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Ja, det er sjølvsagt mogleg. Eg var begynt å leite etter døveskular på den tida, og fann ut at det var ein i Trondheim i allefall. Så eg er litt på gli her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.