Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Svehn Ruskelöv

[#71137] Söker opphav til foreldre Petrus Berg f.1879 og Kristine Olsdtr. Bredli f.1892.

Recommended Posts

Gjest Svehn Ruskelöv

Jeg henviser til efterlysning/slektsforum : LenkeMvh,Svehn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Angående Kristine olsdatter Bredli,født 1892.Eneste jeg har funnet.Vet ikke om det er rette damen.Kristine Olsdatter Røskaft,født 1892,Strinden,konfirmert 1907 i Horg. Foreldre : Ole Knudsen Tverdal og Anne Andersdatter Solem: (nr 3) [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6565&idx_id=6565&uid=ny&idx_side=-70>Lenke1900. Kristine bor på Røskaftbergan,sammen med mora,stefaren og halvsøsken. : LenkeDåpen til Kjerstine Olsdatter.(uekte) Foreldre Ole Knudsen Tvermoen og Anne Andersdatter Solem.Hun bor på BREDLImoen ved datteren's dåp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svehn Ruskelöv

Hei Ann-Mary!Dette er en mye bra kandidat, nå har jeg noe og gå videre på, så får jeg se.Tusen takk skal du ha.Mvh,Svehn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.