Gå til innhold
Arkivverket

[#71137] Söker opphav til foreldre Petrus Berg f.1879 og Kristine Olsdtr. Bredli f.1892.


Gjest Svehn Ruskelöv
 Del

Recommended Posts

Gjest Ann-Mary Engum

Angående Kristine olsdatter Bredli,født 1892.Eneste jeg har funnet.Vet ikke om det er rette damen.Kristine Olsdatter Røskaft,født 1892,Strinden,konfirmert 1907 i Horg. Foreldre : Ole Knudsen Tverdal og Anne Andersdatter Solem: (nr 3) [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6565&idx_id=6565&uid=ny&idx_side=-70>Lenke1900. Kristine bor på Røskaftbergan,sammen med mora,stefaren og halvsøsken. : LenkeDåpen til Kjerstine Olsdatter.(uekte) Foreldre Ole Knudsen Tvermoen og Anne Andersdatter Solem.Hun bor på BREDLImoen ved datteren's dåp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Hei Ann-Mary!Dette er en mye bra kandidat, nå har jeg noe og gå videre på, så får jeg se.Tusen takk skal du ha.Mvh,Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.