Gå til innhold
Arkivverket

[#71209] Begravelsesdag-Stalberg


Gjest Jan Erik Røed
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Erik Røed

Ifølge mine kilder ble Anne Hansdatter Stalberg begravet 18 mai 1691 i Christiania, men jeg kan ikke finne (tyde? henne i kirkeboken. Kan noen hjelpe?mvh Jan Erik Røed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg kan heller ikke finne henne på de 2 kirkegårdene under Domkrk. Aker har ikke krk.bok for det året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin Berthelsen

Hei Jan Erik!Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg, men jeg bare lurer på om din Anne er datter av Hans Madsen Stalsberg? Jeg har noen dårlige dokumenterte opplysninger om en Inger Hansdatter Madsen som blir gift med Peder Kristoffersen Jølsen. Er Anne og Inger søstre?Med hilsen Kristin Berthelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Vaterland mangler også for 1691 i mai, det som kan se ut som 1691 i 'Oslo Domkirke Mini 1' for Vaterland, er fra 4. mars (p.469) året 1692.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Erik Røed

Hei igjen Kristin, ja min Anne er datter av Hans Madsen Stalberg. Men jeg vet ikke om hun er søster til Inger.Takk til dere som prøvde...mvh Jan Erik Røed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin Berthelsen

Hei Jan Erik! Har du sett innlegg 68039? Der nevnes Inger som barn av Hans, men ikke Anne. Hmm, noe som ikke stemmer her?Mvh Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin Berthelsen

Hei Jan Erik! Har du sett innlegg 68039? Der nevnes Inger som barn av Hans, men ikke Anne. Hmm, noe som ikke stemmer her?Mvh Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Erik Røed

Noen er kanskje galt ja; ifølge nermo.org/slekt skal Finne Grøn ha angitt Annes navn som Eriksdatter! Hadde Hans en bror?jan erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Erik Røed

Til Kristin, Inger er funnet: Romerike Ættehistorielags årbok for 1938 har en artikkel om familien til Hans Madsen Stalsberg som er avklarende.mvh Jan Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.