Gå til innhold
Arkivverket

[#71215] Aslaug Marie Mikkelsen, Kongevoll


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Aslaug Marie Mikkelsen, født i 1913 ble født på Kongevoll, men hvor er Kongevoll?Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Ja, det stemmer at der er Konglevoll i Gyland kommune. Men når det gjelder Alaug Marie Mikkelsen som ble gift 6.11.1943 med Olav Martin Gunderstad fra Haugesund så heter det at hun kom fra Bergen. Hvis jeg hadde hatt tilgang til Vielsen fra 1943 så ville jeg ha funnet hennes fars navn. Aslaug døde 26.7.1992.Mvh.Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Nå har jeg fått et hint fra en i slekten om Aslaug Marie vistnok skal være døpt i Maria kirken, Men jeg har ikke klart å finne henne der. Muligens er det andre som kan klare det?Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Aslaug Marie sin far skal vistnok hatt en Landhandel. Mor til Aslaug Marie skal vistnok være Janna Marie Olsdatter. To spørsmål; .1. Er der noen som har peiling på hvor og hvem dette kan være? 2. Hvem bodde i Lille Øvregaten 36 b? Det er enten far eller bestefar.Jeg takker ghertelig for all mulig hjelp!Mvh. Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Når Aslaug Marie, født Mikkelsen dør står det at hun er født i Lindås 16.11.1913.Men hvor kan jeg finne henne i Lindås?Med vennlig hilsen Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell-Arne Mellum

Har du prøvd et oppslag i bygdeboken? Du kan jo opprette et nytt tema med spørsmål om noen kan sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Nei jeg har ikke forsøkt det. Men jeg går ut fra at hvis noen av de som følger med her har bygdebøker fra området er så snill å finne det for meg.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.