Gå til innhold
Arkivverket

[#71216] Klokkar Hans Jørgensson Hagenes Sund/Fjell/Sotra


Gjest Halvor Skurtveit
 Del

Recommended Posts

Gjest Halvor Skurtveit

Hans Jørgensson 'Hagenæs' var klokkar i Sund prestegjeld i Hordaland nokre år på 1760-talet. Han døydde seinast 1767, men eg har ikkje funne gravlegginga i kyrkjeboka. Kona heitte Anna Katrina, og døydde i Bergen i 1788, 78 år gammal.Eg skulle gjerne visst kor Hans Jørgensson kom frå og kor han budde før han vart klokkar i Sund. Det er nærliggjande å tenkja at han kom frå Haganes i Fjell sokn, som låg under Sund prestegjeld, men eg har til no ikkje funne kjelder som knyter han til denne garden. Eg veit Hagenes/Haganes/Hakenes-namnet finst andre stader, m.a. på Osterøy og Fusa. Kan han ha vore derifrå?Vonar nokon veit noko meir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Har sett i Gjerstadboka for Osterøy og der er ingen Hans eller Jørgen på gården Hakenes. Bygdebøker for Fusa har jeg ikke, så der må noen andre sjekke.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Børnes

Hei ,Tittet raskt gjennom gårdsoversikten i de 3 aktuelle Fusa bøkene uten å finna gårdsnavnet Haganes i bøkene. Skal se litt nærmere imorgen når jeg er mer 'opplagt'Jeg vet at det er en sjømilitær rulle for perioden 1749-1777 som er svært god, men er noe usikker på om presten, klokkeren,lensmannen mm er å betrakte som utskrivningspliktig personell og derved med i disse rullene. Fra og med 1785 er i hvertfall alle som ikke er skikket til/ eller som i embetsmedfør slipper militærtjeneste ført opp i ekstrarullen.mvh, Jostein Børnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Børnes

Hei igjen, Jørgen Anfinnsson Breder f. ca. 1652, d. 1727 hadde en son Hans! Jørgen Anfinnsson Breder var kapellan i Sund. Om dette er den Hans Jørgensen du søker vet jeg ikke.mvh, Jostein Børnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Halvor Skurtveit

I og med at sonen til Jørgen Anfinnsson døydde i 1757, kan det ikkje vera den rette Hans Jørgensson. Så eg veit framleis ikkje kven Hans Jørgensson Hagenæs var. Tek gjerne i mot fleire tips og innspel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.