Gå til innhold
Arkivverket

[#71230] Hvor ble Alette Maudal døpt?


Gjest Arne B. Kristiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne B. Kristiansen

Jeg leter etter hvor Alette Maudal ble døpt. Hun ble født 20/9-1916 i Stavanger (?). Ved et tidligere søk fant jeg henne døpt 19/11-1916 (?). Hun var datter av Talette Maudal (1891-1969) og Halvor Johannesen Undheim. Såvidt jeg husker så var de bodende på Hegrestad.Disse to ble aldri gift og Talette giftet seg senere iallefall minst en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

Takker så mye..... Sjekket og fant henne for lenge siden, men glemte å skrive ned hvor. Så derfor var jeg så usikker i min informasjon.Vet hun ble gift med Olav Tengesdal (1914-1986) født i Høle 9/12-1934 og bodde på Hana da hun dødde. Men hvor vet jeg ikke.???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

Her er en liten nøtt...... Hvorfor står det i ministralboken at foreldrene til Alette er boende på Hegrestad/Undheim, mens i klokkerboken står det Strømsvik i Stavanger?????????????Klokkerboken: Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1761&idx_id=1761&uid=ny&idx_side=-58>LenkeMinistralboken:Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.