Gå til innhold
Arkivverket

[#71231] Kommer ikke inn


Gjest Solveig Håklev
 Del

Recommended Posts

Gjest Solveig Håklev

Er det noe galt ? Kommer ikke inn på scanna kirkebøker,maskinen står bare å 'tygger' på lenken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Det var godt å se at flere har samme problemet. Nå trodde jeg det var min maskin som var vrien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Ikke nå lenger dessverre. Jeg prøver og prøver, kommer etter laaang tid frem til kirkeboka jeg skal i. Men følgende melding dukker opp:Proxy Error The proxy server received an invalid response from an upstream server. The proxy server could not handle the request GET /URN:kb_read.Reason: Error reading from remote server--------------------------------------------------------------------------------Apache/2.0.58 (Unix) DAV/2 PHP/5.1.4 Server at www.arkivverket.no Port 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Oddbjørn Johannessen

Kl. 18.15:Bad Gateway The proxy server received an invalid response from an upstream server.--------------------------------------------------------------------------------Apache/2.0.58 (Unix) DAV/2 PHP/5.1.4 Server at www.arkivverket.no Port 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.