Gå til innhold
Arkivverket

[#71232] E.Fjellberg ,Laksevåg?


Gjest eva høiberg
 Del

Recommended Posts

Gjest eva høiberg

Hei dette trenger jeg litt hjelp til..Kan være han er født 1910-1915 er uvist,men ble gift med en datter av min mors tante Bertine M Amundsen,som bodde ved sin død iSolheimsv.Hadde litt kontakt i 50årene, men siden ikke.Dersom noen kan hjelpe,er jeg glad for det.Vennlig hilsen Eva Høiberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Hei EvaKan det være disse: LenkeDet står Klara A. Fjeldberg og det kan jo være pikenavnet Amundsen.Hilsen Litta -også Laksevåg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Da spørs det jo om det er han ?- men jeg finner ikke andre med bokstaven E. i fornavnet og Fjeldberg som etternavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Her er en mulig kandidat i DIS Gravminner: Einar Mikal Fjeldberg, f. 9.10.1907, d. 9.8.1996. g.m. Aslaug, f. 16.4.1914, d. 8.1.1981. Gravlagt i Åsane. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eva høiberg

Hei,(takk alle,)tror kanskje den som Lars har, ser litt kjent ut.Vet dere om der er noen etterkommere der?Etter husken min,var det vel 4barn,kanskje 5.Vennlig hilsen Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest eva høiberg

Hei,prøver litt igjen, etter muligheten, om der er noen som har kjenskap til etterfølgere til Einar og Aslaug Fjeldberg,siste bosted Åsane Mvh.Eva Høiberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnulf Pedersen

Etter det som står i adresseboken for Bergen 1942 bodde det en Einar M. Fjeldberg, laste- og lossearbeider i Årstad Barakke A 1. Dette var vel ikke så langt fra Solheimsviken kan jeg tenke meg. I Lokalveiviseren 1988 er det nok han som bor i Myrdalskogen 28. Det bor 2 andre med samme etternavn på samme adresse, et mannsnavn og et jentenavn. Søker du i tlf.katalogen finner du iallefall at mannen bor der ennå. Det kan jo være en sønn. mvh Arnulf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.