Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Mimi Bruskeland Oust

[#71240] Fødte og døpte ved Oslo Domkirke/Vår Frelsers menighet 1908-1909.

Recommended Posts

Jeg finner ingen kirkebok med oversikt over døpte i angjeldende menighet og tidsperiode. Er det fordi boka ennå ikke er skannet eller finnes den ikke ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristian Hunskaar

Så langt jeg kan se av katalogene til Statsarkivet i Oslo, er ikke den aktuelle kirkeboka avlevert ennå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betyr det at det fortsatt er menigheten som har boka ? Og har jeg noen mulighet til å få se den ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mette Værnes

Ikke avleverte kirkebøker ligger ganske riktig fortsatt på menighetskontoret - send en forespørsel dit eller ring, så vil de nok hjelpe deg med oppslag i den aktuelle boka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mette Værnes

Den etterlyste kirkeboka, Oslo Domkirke/Vår Frelser Fa0039 med døpte for åra 1893-1932, er nå avlevert til Statsarkivet i Oslo og er allerede lagt til på lista over kirkebøker klare til skanning og indeksering.Mvh Mette Værnes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Solveig Håklev

Kjempebra ! Denne er det mange som venter på. Etterlyste denne ved tlf til Domkirken i aug 2009 og da lovet de å avlevere den snart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mette Værnes

Den etterlyste kirkeboka med døpte 1893-1932 er nå skanna og indeksert. Originalen er i litt dårlig stand enkelte steder og stramt innbundet, derfor kan noe tekst være vanskelig å lese - melding om dette er lagt til i bokas kildeinformasjon.Kirkeboka er ute på nett i løpet av helga, muligens i morgen. GOD BOK!Mvh Mette Værnes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.