Gå til innhold
Arkivverket

[#71257] Trenger sårt til noen som kan tyde for meg!


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Kan noen som har godt syn være så snill å tyde for meg? Det gjelder adressen til begge på nr. 31. LenkeMed vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Løsarbeider, bor Tordenskjoldsgate 15 Hennes adr greier jeg ikke tyde. Kanskje, hvis du legger inn sidelenke slik at det kan forstørres mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

WoW!Hjertelig takk skal dere ha! Det var også interessant å få med seg hitorien om Claus Fasting. Hjertens takk skal du ha Anne Line Osberg Eide for denne linken!Med vennlig hilsen til dere alle fraBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Claus Fastingsgt.27 er hus nr. 5 fra venstre her. I hjørnehuset er min mormor født og flere av mine slektninger har bodd i denne gaten. Mvh. Johan Arthur Hansen

bilete7353.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hjertelig takk skal du ha for dette! Her har jeg spasert mange ganger da vi bodde i Bergen, så det var veldig morsomt å se det igjen. Vi bodde i Henrik Wergelansgaten. Og hvis jeg ikke husker feil så jobbet jeg her og hadde ansvar foir et firma. Men det er over 45 år siden! I alle fall er det slik jeg husker husene.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.