Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Birger Forsmo

[#71257] Trenger sårt til noen som kan tyde for meg!

Recommended Posts

Guest Birger Forsmo

Kan noen som har godt syn være så snill å tyde for meg? Det gjelder adressen til begge på nr. 31. LenkeMed vennlig hilsenBirger Forsmo

Guest Bjørg Hukkelberg

Løsarbeider, bor Tordenskjoldsgate 15 Hennes adr greier jeg ikke tyde. Kanskje, hvis du legger inn sidelenke slik at det kan forstørres mer

Guest Berit Knudsen

Han: Tordenskjoldsgade 15 ..... Hun: K?... Fastingsgade 27.

Guest Aud Sandbu

Klaus Fastingsgade ?

Guest Hanne Line Osberg Eide

Er det en gate i Bergen?

Gater i Bergen: LenkeEr klar over at det kan finnes gater som er borte eller har skiftet navn.

Se i lista (innlegg 6) under C for Claus.

Guest Birger Forsmo

WoW!Hjertelig takk skal dere ha! Det var også interessant å få med seg hitorien om Claus Fasting. Hjertens takk skal du ha Anne Line Osberg Eide for denne linken!Med vennlig hilsen til dere alle fraBirger Forsmo

Guest Johan Arthur Hansen

Claus Fastingsgt.27 er hus nr. 5 fra venstre her. I hjørnehuset er min mormor født og flere av mine slektninger har bodd i denne gaten. Mvh. Johan Arthur Hansen

bilete7353.jpg

Guest Birger Forsmo

Hjertelig takk skal du ha for dette! Her har jeg spasert mange ganger da vi bodde i Bergen, så det var veldig morsomt å se det igjen. Vi bodde i Henrik Wergelansgaten. Og hvis jeg ikke husker feil så jobbet jeg her og hadde ansvar foir et firma. Men det er over 45 år siden! I alle fall er det slik jeg husker husene.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.