Gå til innhold
Arkivverket

[#71261] Christopher Christophersen f 1826 på Askøy


Gjest Signe Marie Solheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Signe Marie Solheim

Det er mulig jeg gir opp litt for lett her, men jeg trenger hjelp til å finne ut hvor det ble av Christopher Christophersen. Han er født 6. nov 1826 i N Hetlevik på Askøy. Foreldre: Christopher Pedersen og Elen Maria Olausdatter. Christopher ble konfirmert i Askøy 19. sep 1841. Og etter det er jeg ikke i stand til å finne ham...Mvh Signe Marie Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Ja, jeg har sjekket døde i Askøy og Bergen prøvd et søk i alle baser - uten å finne ham.. Jeg finner en i fengsel i Bergen Lenke, men tror ikke det er ham. Mvh Signe Marie Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Jeg må visst utvide etterlysningen til også å gjelde hans bror, Jens Salamon Christophersen f 15. des 1828.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Jeg leser kirkebøker og fant Christopher Christophersen (f i Hetlevik), utflyttet fra Lille Damsgård til Sund i 1847/49. Mvh Signe Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.