Gå til innhold
Arkivverket

[#71288] Edvart Bolli etterkommede (Fra Eide på Nordmøre


Gjest Geir Kåre Sandnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Geir Kåre Sandnes

Edvart Bolli var min Kones Farfar og hadde 13 Barn , den ene av de var min Svigerfar Henry Bolli født 1935. Han døde i 1983, og Gift med min Svigermor Eldbjørg Marie Dahle født 1945. Det eg vill vite er alle etterkommede etter Edvart Bolli og Hans kone som Heiter Talette Branseter. Fra Eide på Nordmøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kåre Sandnes

Ja! svar til alle . Han har følgende barn so lever per i dag Bjarne Bolli og Erling Bolli, Håkon Bolli Disse er bodsett i Eide Kommune pr i dag . Randi Eik som er bosett på Sekken i Molde Kommune . Eg er inntresert i alle mine kones Besteforeldre etterkommede i denne slekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Jonny Lyngstad

Du finner Taletta og Edvard omtalt i Eideboka b. 3, s. 245, mens Martin og Henry med fam. er omtalt i b. 5 under Silneset og Håkon med fam. i b. 2 under Halåsen.Disse bøkene må du ønske deg til jul. Der vil du finne mye av det du leiter etter. Deretter blir det at du ringer rundt til din kones slektninger og får de opplysningene som du mangler.Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.