Jump to content
Arkivverket

[#71304] Henrik Severin Henriksen - finne ham i 1875 folketellingen

Guest Hans Egil Hansen

Recommended Posts

Guest Hans Egil Hansen

Henrik Severin Henriksen født 23 juli 1868.Kildeinformasjon: Aust-Agder fylke, Hisøy, Ministerialbok nr. A 1 (1849-1871), Fødte og døpte 1868, side 70. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=808&idx_id=808&uid=ny&idx_side=-71>Lenke Permanent bildelenke: LenkeKildeinformasjon: Aust-Agder fylke, Hisøy i Øyestad, Klokkerbok nr. B 1 (1849-1872), Fødte og døpte 1868, side 77. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeJeg finner ham i 1900 LenkeDer finner jeg også moren Nicoline Nilsdatter født 1850 - henne finner jeg heller ikke i 1875, i 1865 så finner jeg henne hjemme hos foreldrene: LenkeVi tror aldri at hun ble gift med faren til Henrik - Thorvald Henriksen. Etternavnet til Henrik er litt usikkert, men det ser ut til at han bruker Henriksen - selv om faren het Thorvald eller en variant av dette. Thorvald var fra Kristiansand og var sjømann, vi har ett sansynlig treff på:

Guest Eva Helene Erntsen

De fleste områder er med i FT 1875, men det er mye som ikke ligger ute på søkbar base. Dette er under arbeide. De tre nordligste fylkene tror jeg er komplett. Ved å søke på fylke fra første siden i FT vil du få opp hvilke kommuner i fylket som ligger ute.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.