Gå til innhold
Arkivverket

[#71356] Mann født 1942 i Storbritannia - SØNN SØKER SIN FAR!


Gjest Kai-Samuel Vigardt
 Del

Recommended Posts

Gjest Kai-Samuel Vigardt

Jeg har fått en henvendelse på en person som prøver å spore opp sin far. Denne personene skal være født 1942 i Storbritannia.Det er gjort flere forsøk siden 80-tallet å få kontakt med denne personen, men desverre har vi ikke lyktes. Vi ber nå derfor instendig om hjelp fra noen som er drevne i faget, og som muligens har gode kunnskaper om emnet, slik at vi kan finne igjen denne faren.Han skal ha vært i Norge på 60/70-tallet, og han jobbet da innen shiping.Mvh Kai-Samuel Vigardt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Kai-Samuel Larsen-Vigardt

Forsøker en gang til med denne tråden. Alt av opplysninger og tips er av interesse. På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Skaar Nygaard

Det er to forhold som gjør det vanskelig å hjelpe, Kai-Samuel. Det ene at du gir veldig få opplysninger om far og sønn. Ingen navn og stedsangivelser eller eksakte årstall. Det andre at det kan være sensitivt å legge ut slike opplysninger om nålevende mennesker. Ikke sikkert at både far og sønn vil sette pris på det.Hvis sønnen er født i Norge, (jeg er ikke sikker på om du mener sønnens eller farens fødselsår i 1942) står det vel et farsnavn i kirkeboka hvis sønnen er døpt. Og da er en enkel vei å søke i telefonlister, for eksempel.Vennlig hilsen Vigdis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai-Samuel Larsen-Vigardt

Det er ikke ønskelig å legge ut nærmere opplysninger på debattforumet. De som kan være til hjelp må gjerne sende meg en e-mail på følgende adresse: kasaglar@online.noTil orientering er det gjort grundige søk siden 1980-tallet, uten resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai-Samuel Larsen-Vigardt

Det er flere som har tatt kontakt med meg, for å bistå i søket. Dette er jeg veldig takknemlig for. Så langt har det ikke gitt noen resultater.Jeg har selv sendt mail til de fleste kommunale og statlige etater jeg har funnet på nettet, og foreløpig har samtlige svart at de ikke han bistå grunnet lov om personvern. Så dette virker vanskelig. Alle gode hoder mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin S. Aasen

Har du tatt kontakt med rederier som kan være aktuelle?Jeg og min far har kontakter i Ugland-gruppen i Grimstad.Da far har jobbet der.Selv husker jeg med godt minne engelskmenn og amerikanere som kom på forretningsbesøk (mest på 70-tallet) til Ugland.Det til info. Hvis aktuelt med hjelp der, så si fra.Da sender jeg mail til deg.Det er det jeg kan komme på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.