Gå til innhold
Arkivverket

[#71374] Tre søsken foreldrelause i Stavanger 1848


Gjest Magnar Hjelmeland
 Del

Recommended Posts

Gjest Magnar Hjelmeland

Desse tre borna vart foreldrelause i Stavanger 1848 då mora dø. Det var Kristine f. 11. juli 1834, Olav f. 18.februar 1836, datoane har eg frå fameliehistorie i USA. Det skal ha vore ei søster Karen Olivia, henne er der ikkje alder på. Faren var Ole Andras olsen, skal ha vore handelsmann i Stavanger og drukna. dei to gjentene kom til Bergen til heller velståande folk er sakt. Kristine vart gift i Kvinnherad i juli 1856 og utvandra til US. i 1857. Olav skulle bli med ein onkel i Stavanger som var skomaker, skomaker ville han ikkje bli og stakk ombord i ein båt. Denne Olav eller Ole hadde eit begivenhets liv skal ein tru det nevøen har skreve om han. Kan der finnast slekt i Norge som kan ha interesse av dette. Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Hei.Jeg fant foreldrene Ole Andreas Olsen Sør-Sunde, 25 3/4 år gml, sønn til Ole Børresen, og Marthe Andersdatter Malde, 21 år gml, datter til Anders Ananiassen, gift ved Malde i i Håland den 06.04.1834.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=15811&idx_id=15811&uid=ny&idx_side=-103>Lenke Permanent bildelenke: Lenke se brudepar nr. 3Deretter fant jeg Kirstine Olsdatter f. 11.07.1834, Malde, Håland, nr. 44, faren ser ut til å være husmann,Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: Lenkeog Ole f. 18.02.1836, Malde, Håland, faren kalles husmand. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeOle Andreas Olsen Søre Sunde/ Egenæs, f. 1807, fant jeg død i Domkirken/Frue/Randaberg, Stavanger 02.02.1847., 40 år gammel, nr. 36 Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeDomkrkirken i Stavanger: Kirstine Olsdatter fantes konfirmert i Stavanger Domkirke som nr. 58 den 15.okt.1848. faren kalles her arbeidsmand. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeDomkrk/Frue/Randaberg, Stavanger: Hennes mor, enke Marthe Andersdatter Sunde, fattiglem, enke efter Ole Andreas Olsen, fant jeg død 37 år gammel og gr.l. 29.12.1849, f. 1812., nr. 192 Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei Erling, tusen takk skal du ha, dette var meir en eg hadde forventa, gjorde eit søk på Domkirken i Stavanger med dei datoane eg hadde utan å finna dei der. Kristine var adoptert til Bergen, og vart gift med Jens Johannesen Fjellhaugen, frå Skånevik den gangen. Dei utvandra 1857 med eit barn og fekk 10 i Amerika. Den som var fødd i Norge vart etter farens ønskje prest. Det er han som har skreve historien om onkelen Ole Olsen, elles ville det vore vanskelg å trudd på. Karen Oline veit dei ingen ting om i USA, så det skal eg bringa vidare. Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Kan du i korte ordelag rable ned her hva Oles eventyr gikk ut på.... jeg ble litt 'forveden'...Ellers kunne det jo være at et historielag i Håland ville være interessert i historien om Ole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen
LenkeHer er Theodora Tørresdatter i 1900, på Søre Sunde, og hun ser ut til å ha en sønn. Kanskje det er etterslekt i Norge etter karen Oline likevel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Takk igjen Erling. Etter ein lenger fjelltur i går, så har eg sove tungt i natt. Har ei kjelde i Iowa som held på å avfotografera ei fameliebok som barnebarn av Jens og Kristine lagde i 1957. Her kan eg få historien på data om nokon vil ha den når denne er ferdig. Som sakt så ville ikkje Ole bli skomakar, og stakk ombord i ein Engelsk båt i Stavanger, første turen gjekk til Java etter kaffi. Så hadde han sete 2 år i fengsel i Brasil under oppstandelse der. Ombord i engelsk krigskip som deltok i krimkrigen. Gjekk i land i Amerika og mønstrta på fartøy i US. Navy. Her kan nemnast eit par som eg meina er kjende frå borgarkrigen. ' North Carolina ' og fregatten ' Niagara '. Han deltok selfølgeleg i borgarkrigen. Ole snakka flytande engelsk, vart gift med ei skotsk gjenta og slo seg ned på østkysten, dreiv forretning der, ingen barn, ei datter av Kristine, Anna budde mesteparten av sitt vaksne liv med han. Som sakt så henviser lifshistorien til fleire kjelder. Trur nok historielaget ville vera intresert i dette. Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.