Gå til innhold
Arkivverket

[#71382] John Ingvaldsen, Refvem o.1830 -hvem var han ?


Gjest Litta Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Litta Olsen

Nytt problem fra Rogaland:Jeg finner ikke opphavet til John Ingvaldsen, far til John, nr. 90: LenkeIkke i folketellingene og ikke vielsen.Noen som vet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Hei.Fant vielsen, par nr 13.Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Sola, Madla i Håland, Ministerialbok nr. A 7.2 (1854-1870), Ekteviede 1867, side 211. Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

-og et annet lite spørsmål: Hva er fødestedet hans ?? Jeg leser det som Qvindlang, Quindlaug eller noe sånt...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Men det passer vel ikke helt?Fødselsår og fødested er helt annerledes enn forventet...............Jeg får sjekke barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Og her er dåpen til Torborg Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Sola, Madla i Håland, Ministerialbok nr. A 7.1 (1854-1870), Fødte og døpte 1861, side 62. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1617&idx_id=1617&uid=ny&idx_side=-63>Lenke Nei, jeg visste ikke det, men han var den eneste John på Malde i rett alder (37 år /- tilsier at han er født rundt 1830), og med rett yrkestittel og en sønn ved navn Ingvald.Tar med dødsfallene til Inger Iversdtr og Berte også Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Sola, Madla i Håland, Ministerialbok nr. A 7.2 (1854-1870), Døde og begravede 1866, side 242. Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.