Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Litta Olsen

[#71432] Magel Pedersdtr Bore, Stavanger o.1807, hvem er foreldrene?

Recommended Posts

Guest Litta Olsen

Nå er jeg snart kommet til veis ende med denne slekten, men denne Magel lager problemer. LenkeJeg vil sette stor pris på hjelp til å finne ut hvem foreldrene hendes var - eller finne vielsen!Takk!

Guest erling t. endresen

Ser ut ifølge Familysearch at hun er f. eller døpt 14.02.1808 i Hjelmeland, av foreldre Peder Johnsen og Britta Pedersdatter

Guest erling t. endresen

Og det samsvarer med opplysn ved ekteskap, at hun er fra Løgeland i Hjelmel. pr.gjPS: Hun er konfirmant nederst til høyre, nummer 5

Guest Litta Olsen

Takk til dere begge!Vet dere at når jeg ser kråketærne til presten som har skrevet i kirkeboken ved vielse, så får jeg lyst å grine! At det går an å skrive så stygt!Faktisk hadde jeg vært borti Magla fra Hjelmeland, men greide ikke å finne forbindelsen til Tosten, fordi jeg ikke fant vielsen. Så dette er bare så bra!Hilsen Litta

Guest Anne Bjørlo Fiskå

Hei Du finner Magla og hennes familie i Hjelmeland gardar og folk bind 2 s 140, ser du trenger også Hjelmeland Gardar og folk bind 1. mvh Anne

Guest Litta Olsen

Flott, Øystein! Greit å få på plass.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.