Gå til innhold
Arkivverket

[#71432] Magel Pedersdtr Bore, Stavanger o.1807, hvem er foreldrene?


Gjest Litta Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Litta Olsen

Nå er jeg snart kommet til veis ende med denne slekten, men denne Magel lager problemer. LenkeJeg vil sette stor pris på hjelp til å finne ut hvem foreldrene hendes var - eller finne vielsen!Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Ser ut ifølge Familysearch at hun er f. eller døpt 14.02.1808 i Hjelmeland, av foreldre Peder Johnsen og Britta Pedersdatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum
Gjest erling t. endresen

Og det samsvarer med opplysn ved ekteskap, at hun er fra Løgeland i Hjelmel. pr.gjPS: Hun er konfirmant nederst til høyre, nummer 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Takk til dere begge!Vet dere at når jeg ser kråketærne til presten som har skrevet i kirkeboken ved vielse, så får jeg lyst å grine! At det går an å skrive så stygt!Faktisk hadde jeg vært borti Magla fra Hjelmeland, men greide ikke å finne forbindelsen til Tosten, fordi jeg ikke fant vielsen. Så dette er bare så bra!Hilsen Litta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Bjørlo Fiskå

Hei Du finner Magla og hennes familie i Hjelmeland gardar og folk bind 2 s 140, ser du trenger også Hjelmeland Gardar og folk bind 1. mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.