Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Arve Flister

[#71443] Sak om vrakplyndring i Flister, Selje ca 1810-1847

Recommended Posts

Guest Arve Flister

Fleire kjelder nemner at Knud Ole Steffensen Flister, Selje/Selløe, vart dømd for vrakplyndring og at for å sleppe fengsel så kjøpte Store Knut seg fri med sølvpengar. Denne saka har eg leitt lenge etter. Vrakplyndring var ei alvorleg sak i denne tida. Var det eigen sentral domstol for denne typen saker eller vart det behandla lokalt?

Guest Yngve Nedrebø

Jeg hadde ventet å finne en slik dom i databasen over domsakter i Sunn- og Nordfjord, men finner ikke navnet Knud Steffensen Flister, eller andre fra Flister.Første instans ville være Sorenskriveren, og med mulig anke til Stiftsoverretten.

Guest Arve Flister

Det er fleire som har heitt Knut i Flister opp gjennom tidene. Det kan hende at saka gjeld ein annan enn denne som eg omtalar.

Guest Arve Flister

Men det vert nemnd hendelsar i etterkant av plyndringa som tyder på at det er denne Knut det gjeld. Knut skal visstnok ha lagt seg på lur for å skyte han som melde Knut for plyndringa. Men Ingebrigt Kristenson rodde langt ut om land slik at Knut ikkkje greidde å skyte han. Ingebrigt døydde i 1847.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.