Gå til innhold
Arkivverket

[#71443] Sak om vrakplyndring i Flister, Selje ca 1810-1847


Gjest Arve Flister
 Del

Recommended Posts

Gjest Arve Flister

Fleire kjelder nemner at Knud Ole Steffensen Flister, Selje/Selløe, vart dømd for vrakplyndring og at for å sleppe fengsel så kjøpte Store Knut seg fri med sølvpengar. Denne saka har eg leitt lenge etter. Vrakplyndring var ei alvorleg sak i denne tida. Var det eigen sentral domstol for denne typen saker eller vart det behandla lokalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg hadde ventet å finne en slik dom i databasen over domsakter i Sunn- og Nordfjord, men finner ikke navnet Knud Steffensen Flister, eller andre fra Flister.Første instans ville være Sorenskriveren, og med mulig anke til Stiftsoverretten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arve Flister

Det er fleire som har heitt Knut i Flister opp gjennom tidene. Det kan hende at saka gjeld ein annan enn denne som eg omtalar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arve Flister

Men det vert nemnd hendelsar i etterkant av plyndringa som tyder på at det er denne Knut det gjeld. Knut skal visstnok ha lagt seg på lur for å skyte han som melde Knut for plyndringa. Men Ingebrigt Kristenson rodde langt ut om land slik at Knut ikkkje greidde å skyte han. Ingebrigt døydde i 1847.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.