Gå til innhold
Arkivverket

[#71456] Emma Bergitte Ovesen


Gjest Olaf Sandvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Olaf Sandvik

Emma Bergitte var tjenestepike på 'Længenes' i Skjomen i 1912.Etter ministrialbok Ankenes 1901-1917 side 162 fikk hun i 1912 en sønn Bjarne Martin, med gift kjører Eberg Olsen. Er det noen som kan hjelpe meg å finne Bjarne Martin og eventuelt hans etterkommere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Kanskje det hjelper med ei lenke til dåpen til Bjarne Martin: LenkeHar dessutan sjekka Dis-Norge sitt gravstadregister, men det har du kanskje gjort sjølv også?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olaf Sandvik

Jeg har også funnet fødsel-og dåpen til Bjarne Martin, der står jo moren og farens navn. Eberg Olsen har jeg funnet, men kan ikke finne Emma Bergitte Ovesen. Samme mann, gift kjører Eberg Olsen fikk i 1902 en datter med Karoline Harda Leth Pettersdatter, også dette et 'uækte' barn. Skulle så gjerne ha funnet Bjarne Martin og hans eventuelle etterkommere,da det har stor betydning for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg prøvde å leita etter konfirmasjonen, men boka er ikkje lagt ut. Ringde til krk.kontoret, det viser seg at boka er levert til Statsark. men ikkje blitt skanna enno.Dersom du sender ein e-post til Statsark. i Trondheim (Lenke) og ber om oppslag i krk.boka, så får du iallfall vita om han var i Ankenes også ved konfirmasjonen.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.