Gå til innhold
Arkivverket

[#71462] Inga Bjerkseth Christensen


Gjest bjørn andreas løkken
 Del

Recommended Posts

Gjest bjørn andreas løkken

Hei , nå står jeg fast igjen , Jeg leter etter fødselen og emigrasjonen til USA for Inga Bjerkseth Christensen ,( Kristensen ) hennes pikenavn vet jeg ikke ( kanskje det er en variant av Bjerkseth ), men hun ble gift med Christ. Arthur Christensen ca. 1920( hans norske navn var Kristian Arthur Kristensen ) i Dulluth Minnesota , jeg tror de ble kjent med hverandre i Drummond , Bayfield County i Wisconsin Inga hadde en søster der ved navn Emma og Christian jobbet der før de slo seg ned i Minnesota. I Inga sin dødsattest står følgende : hun er født 10 Sept. 1880 , Soknedal , Norge . Dødsdato og år er : 5 sept. 1947 Jeg har sjekket kirkebøker for Soknedal i Trøndelag og Sokndal i Rogaland ,jeg har også vært innom sogndal på Vestlandet, jeg har sjekket i nær sagt alle emigrasjons kilder men ikke funnet spor av henne , er det noen som kan hjelpe meg og finne hennes fødsel og hennes foreldre ( om de emigrerte sammen med henne vet jeg heller ikke )og om det er mulig og finne ut når og hvor hun emigrerte og om hun gjorde det alene eller sammen med søsteren emma og deres foreldre , jeg har funnet igjen Emma som gift i Drummond , Wisconsin , men finner ikke et eneste spor av Inga før hun gifter seg med Christian. På forhånd tusen takk og vennlig hilsen Bjørn Løkken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjørn andreas løkken

Hei og nok en gang tusen takk for fantastisk hjelp . Jeg skjønner ikke helt hvordan dere klarer og finne frem til alt dette , dere er kjmpedyktige på dette Vennlig hilsen Bjørn Løkken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjørn andreas løkken

Hei og nok en gang tusen takk for fantastisk hjelp . Jeg skjønner ikke helt hvordan dere klarer og finne frem til alt dette , dere er kjmpedyktige på dette Vennlig hilsen Bjørn Løkken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.