Gå til innhold
Arkivverket

[#71465] Anton Olsen født 31.03.1901


Gjest Per Aase Andresen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Aase Andresen

Hei.Jeg er på søk etter opplysninger knyttet til en Anton Olsen født 31.03.1901. Han var med i motstandsbevegelsen på Laksevåg under siste verdenskrig. De opplysningen jeg har er at han reiste til Batalden, og rømte ut av landet derfra. Vet noen av dere noe om han ? Slik som når han døde og hvor, ble han gift osv.Ta gjerne kontakt pr e-post peraase.andresen@hjemme.noPå forhånd takkmvhPer Aase Andresen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Aase Andresen

Hei Arnfrid.Det er jeg ikke sikker på. Har ikke funnet han i scannete kirkebøker for Laksevåg.mvhPer Aase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

der er en som er født i 1891 som dør under eksplosjonen i 1944, og som er fra Laksevåg. Kan det være han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Aase Andresen

Nei, det er nok ikke den Anton Olsen jeg er på jakt etter. Min Anton skal være født 10 år senere i 1901. Har fått opplyst at datoen er 31. mars, men er ikke 100 % sikker opå det. Takk for hjelpen så langt.MVHPer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Aase Andresen

hei alle sammen.Takk for alle tilbakemeldinger. Jeg får søke lite videre i scannete kirkebøker for å seg om vi kommer over noen personer ved navn Anton Olsen som er født 31.03.1901.mvhPer Aase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.