Gå til innhold
Arkivverket

[#71480] Fantefortegnelsen 1845 og 1862


Gjest Aud Sandbu
 Del

Recommended Posts

Gjest Tore Johansen

Søk på 'fant' i databasevelgeren her så finner du ihvertfall 1845, om enn ikke i skannet originalverson. Du finn mye annet og, relatert til 'fant'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

Takk for innspill Tore, men jeg finner fortsatt ikke fantefortegnelsene. LOR hadde den på sin hjemmeside, men den er tatt vekk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helmin Kvennodd

HeiDet finnes også et annet sted der det er lagt ut da også Fortsatt beretning 1859 på www.lor.noMvh.Inger Kvennodd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

Takk for innspill, Inger!Nå føler jeg meg skikkelig dum, jeg er ikke i stand til å finne denne beretningen fra 1859 på LOR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

Godt å høre, Gro Berit. Håper Helmin eller Inger ser dette og hjelper oss.Fint med den lenka, Aase, for dei som ikkje er heilt fortrulege med å søkje seg fram sjølve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helmin Kvennodd

Hei igjenDet har desverre skjedd noe med omlegging av ny hjemmeside. Har snakket med de ansvarlige for dette arbeidet og de lover at dette skal være på plass i nær fremtid. Da under temaet Slekstforskning. Beklager dette, men når jeg la ut opplysningen var jeg ikke klar over at Fantefortegnelsene ikke var kommet på plass på den nye hjemmesiden.Mvh. Inger Kvennodd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

Takk for at du pekte på dette overfor rette vedkommende, Inger! Og kjempeflott at Fantefortegnelsene legges ut igjen på den nye hjemmesiden til LOR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.