Gå til innhold
Arkivverket

[#71493] Passasjerliste frå 1961, 'Bergensfj.' til NY. Nokon som er interessert?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg har fått reiseruta ( passasjerlista) til bestefar, han reiste på besøk 'over there' 14.06.1961('Bergensfjord') retur 23.08.1961 ('Oslofjord'), er det nokon som vil ha eit 'oppslag'?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Jaaa, det er fleire sider trykt inni ei bok, med div.info i tilegg til passasjerlistene(trur/retur).Så eg veit ikkje om det er noko god ide å leggja dei ut her, men kanskje nokon har eit forslag om ein annan måte å gjera det på?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, me har lenge tenkt å anskaffa oss ein skannar, kanskje det no er tid for å gjera det :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Mariann Stokken

No er skannaren i hus :-) men eg trur at det vert med tanken det med å skanna desse sidene.Tenkte kanskje det var nokon som var interessert, men det var dårleg med det.Men dersom det er nokon som vil ha eit oppslag, gjer eg gjerne det :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.