Gå til innhold
Arkivverket

[#71497] Steindal


Gjest Ann-Mari Børtveit
 Del

Recommended Posts

Gjest Ann-Mari Børtveit

Hei.Er det noen som har kjennskap til slekta Samsom Jakobsen født 1876 og Marte Salamonsdatter født 1874? Det er mine oldeforeldre.Kunne vært fint å få fødselsdato på de. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Veit ikkje kor mykje du veit om dei; foreldre osv.Utan vidare kjennskap til dei, så kan vel dette være Samson (nr. 82) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Kinn, Ministerialbok nr. A 6 (1857-1885), Fødte og døpte 1876, side 203. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6890&idx_id=6890&uid=ny&idx_side=-207>Lenke Permanent bildelenke: Lenkeog dette Marthe (nr. 136)Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Kinn, Ministerialbok nr. A 6 (1857-1885), Fødte og døpte 1875, side 192. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeDer finnes ei eiga slektsbok om Steindalsfolket (forfattaren trur eg heitte Olav Stendal) og den finn du sikkert på biblioteket. Dei to som eg har funne, har ikkje blitt fødde i Steindalen, men har kanskje flytta dit seinare sidan du knytter dei til Steindal, og då burde du kunne finne dei igjen i denne boka (Ser dei er der i 1900, men som sagt så er det ikkje heilt sikkert at det er dei same som eg har funne, men dersom du har foreldra deira,så finn du ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Jakob Eriksson og Elen Eliasdotter gifta seg i 1860. Han var frå Solheim i Gloppen og f. ca. 1834, son av Erik Steffensson. Ho var fødd på Endestad i Flora (Kinn prestegjeld) i 1838 som dotter av Elias Eriksson og Birte Bendiksdotter.Jakob og Elen hadde desse barna:1860: Rasmus Elias1863: Bergitte (f. på Lykkjebøen)1871: Johan Mathias1874: Samson Peter1876: Samson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Salomon Andreas Mortensson og Karen Gundersdotter gifta seg i 1866. (Salomon var fødd i Sunnarvika i 1842 og budde i Seterlia. Foreldre: Morten Madsson og Anne Andersdotter. Karen var fødd på Humlestølen i 1842. Foreldre: Gunder Andersson og Birte Pedersdotter.) Barna til Salomon og Karen på Eikevollen:1866: Anne Magrethe (f. i Seterlia)1871: Gunder Ananias (d. før dåpsstadfesting i kyrkja)1872: Anne Gurine Marie1874: Marthe Birgitte1877: Oleanna Andrea1884: Abigael KristineEg har henta dette frå nettsida mi: http://www.toroddkinn.name/Flora-slekt.htmlDu kan finne fleire detaljar ved å gå til kyrkjebøkene for Kinn prestegjeld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Her (nr. 28) ser vi at Jakob Eriksson var f. i 1834 og son av Erik Steffensson og Ragnhild Mortensdotter Solheim: Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Gloppen, Ministerialbok nr. A 7 (1827-1837), Fødte og døpte menn 1834, side 34. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11429&idx_id=11429&uid=ny&idx_side=-37>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marita Brandsøy Lystad

Hei Ann-Mari.Eg har desse folka i min database også, då eg er etterkommar etter Bergitte Jakobsdatter, søster av Samson.Eg har også tilgang på Steindal-boka til Olav Stendal, trur faktisk det er eit bilete av Samson med familie der. Skal sjekke ut dette så fort eg har høve.Mvh Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.