Gå til innhold
Arkivverket

[#71501] Forfedre til Arvid Ljunggren, født 1896, Oslo


Gjest Kari Grimstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Grimstad

Har lett og lett i samtlige menighet i Oslo etter Arvid Ljunggren født 30.09.1896 for å finne hans foreldres navn. Finner under folketellingen for 1900 en familie som bodde i Bernt Ankers gate 12: Anton Ljunggren født 1894 i Scockholm Anna Marie Ljunggren født 1876 i Kristiania Jhon Arvid Ljunggren født 1896 i Kristiania. For å være sikker på om dette er riktig familie,skulle jeg gjerne finne han i kirkeboka da jeg ikke har hørt at han også hadde navnet Jhon. Er det noen der ute som kan hjelpe til med dette er jeg veldig takknemlig. MVH Kari Grimstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Grimstad

Tusen takk til dere begge,dette var flott, er nok den riktige familien jeg leter etter. Kan du si meg hvilken menighet du fant denne dåpen, vil lete for å se om det kan være flere barn her. Kan jeg også spørre om hjelp til å tyde hva det står som tittel på Anton Theodors far Leopold, og hva navnet til Anne Marie Gundersens far er. MVH Kari Grimstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Erik Berg-Hansen

Når du trykker på lenka i (3) - se helt øverst på skjermbildet = Trefoldighet. Faren var:Snedker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.