Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Johanne Hernes

[#71582] Begravede kvinner fra Herøy sogn i Nordland

Recommended Posts

Gjest Johanne Hernes

Jeg holder på med å registrere dødsfall av familiemedlemmer som da tilhørte Herøy sogn i Nordland fylke ca. i perioden 1860 - 1880. Jeg finner ingen registreringer på kvinnene spesielt i 1876. Jeg vet at de finnes fordi jeg har tidligere registreringer, da med klokkerbok for Herøy (PF834c03). Siden jeg bruker den nye registringen fra Digitalarkivets sider, ønsket jeg å bruk de nye registreringsnummerene. Er de registrert under andre Prestegjeld som Alstahaug eller Stamnes? Hvor skal jeg lete?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anette Skogseth Clausen

Jeg finner gravlagte kvinner fra 1872-1878 for Herøy prestegjeld herfra Lenke og fram til side 192

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mette Værnes

Kirkeboka vil bli kjønnsdelt og indeksert på nytt ved første anledning.Mvh Mette Værnes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johanne Hernes

Takk! Det jeg fant var bare menn, så det er fint om damene kommer rett etter. Johanne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mette Værnes

Hei igjen JohanneKirkeboka er nå indeksert på nytt med kjønnsdelte lister. Den nye versjonen vil være på plass ute på nett i løpet av førstkommende helg.Mvh Mette Værnes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johanne Hernes

Så fint. Tusen takk!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.