Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Terje Røed-Hansen

[#71606] Nittedal/Hakadal etter 1900

Recommended Posts

Guest Terje Røed-Hansen

Søker etter informasjon om Gustava Jansdotter/Gustava Jansen, født i Sverige 31 mai 1847 i Ärtviken i Långserud, Värmland, hun flyttet med sin datter Kristina Olsdotter født 13 okt 1888 i Långserud.Gustava døde 26.1.1922 - Døli Pleiehjem, Hakadal, AkershusSkulle gjerne finne hennes datter Christina, for å finne eventuell familie eller opplysninger Digitalarkivet: 1900-telling for 0233 Nitedal. [18230/2] Rettar til dataene: Digitalarkivet Post 303 av 455/2754 totalt i databasen Personliste Herred Krets Gardsnr Bruksnr Gardsnavn Uthus Antall uthus Type uthus Antall personer Personer tilstede Personer hjemmehørende Korn, potet Kreatur Fjærkre Bikuber Kjøkkenhage Frukthage 303 81 Nitedals 3 38 1 Strøm j 1 Føderaadshus HusholdNo Fornavn Etternavn Kjønn Bosatt Familiestilling Sivilstand Yrke Fødselsår Fødested Statsborgerskap Trossamfunn Merknad 1750 Gustava Jansen k b Tj ug Kreaturstel 1847 Sverige Svensk S 1751 Kristine Olsdatter k b Tjenestepigens søn(??)!! ug 1888 Sverige Svensk S

Guest Litta Olsen

Konfirmasjonen (nr.12): Permanent sidelenke: Lenke

Guest Terje Røed-Hansen

Hjertelig takk Litta, forstår du bostedet i konfirmasjonen, og eventuelt det som står foran fars navn? Ole Pedersen`?

Guest Bjørg Hukkelberg

Bosted Kirkebyengen.Gardmandsønn Ole P

Guest Litta Olsen

Ved bosted så tror jeg der står Kirkebyengen. Foran farens navn er jeg veldig usikker: Det står Ungk. og så noe slikt som 'gaardmandsøn' 'gartnersøn'

Guest Terje Røed-Hansen

Gravminnet var helt korrekt, Qvigstad er Kristina sitt nye slektsnavn så nå prøver jeg å finne slekten.

Guest Tore S. Falch

Til (8):Da regner jeg med at du har sett mine innlegg i tema 71607 - Lenke ?

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.